2011. augusztus 17., szerda

Már megint gyűrűk - Rings again

Párszor írtam már, hogy nem vagyok nagyon aktív egy ideje, de hát a függőség az függőség, muszáj drótoznom. Gyűrűket készítettem, nem is véletlenül. Szeretek gyűrűt csinálni, mert nincs párjuk, úgyhogy nem kell duplázni, másrészt pedig alig kell hozzá szerszám, csak az elején és a végén, így tudom magammal cipelni a homokozó szélére, a kertbe és bárhova, ahol csak játszani lehet.


Jövő héten kezdődik az ovi, ami egyrészt jó, mert alig várom már, hogy használhassam azt a sok újdonságot, amik mostanában érkeztek, és megvalósíthatom végre pár ötletemet, amikhez a műhely is kell, másrészt rossz, mert jelzi, hogy vége a nyárnak és megint kevesebbet leszünk együtt a lányokkal, és hogy nőnek és hogy rohan az idő és hasonló nyavalyák.







2 megjegyzés:

  1. Gyűrűmániás vagyok! Szívem szerint mindegyik ujjamra húznék kettőt. Ezek itt pedig gyönyörűek! :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :)
    Én is leginkább gyűrűt veszek fel, ha "muszáj", de én inkább csak készítem az ékszereket...

    VálaszTörlés