2011. október 14., péntek

Puffogás és műszaki rajz

Rég nem írtam a suliról (igaz, másról sem), nem is véletlenül. Nem akartam csak rosszakat írni, meg állandóan panaszkodni. De nem tudom kivárni, míg jó is írhatok, úgyhogy most fikázás kövekezik...
Okóber közepe van és még nem voltak rendes óráink...
Tegnap kaptuk meg az órarendet...
A műhelyben kevesebb hely van, mint ahányan vagyunk...
Nincsenek eszközök, alapanyagok...
Nem is sorolom tovább.
De azért készítsük el a vizsgamunkánkhoz a terveket műszaki rajzban. Soha nem volt műszaki rajzos óránk, nem tudom, honnan kellene tudnunk. Helyette inkább köcsögöket meg aktokat rjzoltunk dögivel. Hasznos...
Szóval az én terveim inkább csak rajzok, legkevésbé sem műszakiak.
Na befejeztem, kimérgelődtem magam és változatlanul reménykedek valami gyors és gyökeres változásban.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése