2011. január 24., hétfő

Labradorit

Hétvégén nem alkottam, - ill. igen, csak mást, elkészült végre a dolgozó sarkom, elkülönítve a számítógéptől, majd azt is megmutatom - úgyhogy most egy pár hete készült kedvencemet mutatom meg. Érdekessége, hogy korábbi medáljaimmal ellentétben tartalmaz némi forrasztást. Konkrétan ő volt életem második forrasztása. A másik, ami miatt nagyon szeretem, a labradorit kő, amivel díszítettem. Sajnos nagyon nehéz fotózni, a gyönyörű belső kék fényt nem adják vissza a képek.

2 megjegyzés:

  1. Egyszerűen mesés!!! Gyönyörű forma, gyönyörű ásvány!
    Alig várom, hogy forrasszak én is, csak a forraszanyagomat ki akarom húzatni 0,5-re, és akkor uccu neki:-)))
    Még egyszer gratula:-)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :)
    Rezet sikerült szerezned?
    Holnap én is forrasztok majd órán, sok-sok tervem van. (Itthon még nem szoktam, nincs samott téglám...)

    VálaszTörlés