2012. március 28., szerda

Havi tervező - április

Április végére el kell készítenünk az ötvös vizsgamunkánkat. Enyém jelenleg a képen látható módon áll. (Szó szerint áll, alig haladtam eddig.)
Első része egy magyaros ékszer, ez lesz az achát és karneol kővel készülő nagy, foglalt medál.
A második egy szett, ezt a madárkás motívummal képzeltem (az utolsó pillanatban átterveztem, eredetileg kifúrt golyókból és félgömbökből állt volna a szettem), ezen lesz még mit fűrészelni...
A harmadik pedig egy hagyományos technikával készült ékszer. Nagy szerencsémre egyik régebben készült gyűrűm megfelel a feltételeknek (többféle hagyományos technikát is használtam a készítésénél), így legalább egy kipipálva.
Ezentúl minden héten megmutatom hogy állok velük.






3 megjegyzés:

  1. Eddig nagyon tetszenek, kíváncsian várom a végeredményt! Egyszer majd én is szeretnék kitanulni ötvösnek.. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek ezek az ékszerek! Főleg a nagy medál és a gyűrű!

    VálaszTörlés